Karlsson blir Sadeghi

Hoppades någonstans där inne att det skulle komma en dag då Daniel skulle fria, men inte var jag beredd på det när dagen väl kom! 
Jag hade mina små misstankar dagarna innan ocj gick över till min bror för att få mina överanalyserande misstankar bekräftade. Men tji fick jag! Min bror visste redan så han pratade omkull mig totalt och jag svalde hans ord till 100 procent. Haha snopen gick jag hem och blev sams med tanken igen, att Daniel faktiskt inte vill gifta sig. Inte nu, och förmodligen aldrig. Punkt.
 
Några dagar senare hade vi picknick bara han och jag, och det avslutades med ett frieri! Lyckorus!
 
Så. Vad har då hänt sedan dess? Sedan den 20 juli.
När två list-tokiga planeringsfreak förlovar sig, ja då tar det inte lång tid innan planer börjar smidas och listor börjar skrivas!
Sedan kan ju inte någon av oss vänta när vi väl bestämt oss, så saker har redan börjat införskaffas :p
Eftersom vi båda ska plugga i höst blir vår budget tajt och att spara ihop till ett bröllop kan bli bökigt. Men inte om man heter Malin och Daniel. Vi har vår budget. Och vi fyndar så fort vi kan! Rea, begagnat, ebay och tradera. 
Med det sagt.
 
 
Vigselring- Check
Val av kyrka och lokal- Check
Brudklänning- Check
Bordsdekor- Check
Material inbjudningskort- Check
 
Vad ska vi nu göra ett år framöver? Haha
Hålla oss i form och jo
 
bba på bordsplaceringen? :p
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0