3 dagar till bf

Det här vädret är heeeeelt fantastiskt!! Jag försöker visualisera att jag snart får gå här längs gatorna med vagn :P
 
Var hos bm idag, ingen hinnsvepning där. Hon tyckte jag skulle ringa till förlossningen och säga att jag tror vattnet gått och hoppas de isf gör en hinnsveppning där. Men..åå det känns ju jobbigt. Jag kan inte det där med att ljuga så och jag skulle bara känna mig dum. Sedan finns ju risken att de bekräftar att det inte varit vattenavgång och lämnar det så. Blir ju märkligt om jag då ska proppsa på en hinnsvepning!?
 
Vet inte. Vi ger det några dagar, är ju trots allt inte den 6e ännu :)
Fram till dess får jag testa de andra huskurerna!
 
Annars har dagen varit en ganska tung dag. Energilös och depp över alla krämpor. Men efter pepp från min syster, sambo, bm och mamma så känns det nu bättre. Haha fatta att det krävs 4 personer för att lyfta upp en när man är nere dessa dagar! Jag säger då det, gravidhormoner! :)
 
                                                            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0