Bebismys!

Min älskade lilla Lionel <3
Har kommit igång lite med amningen nu, och det är ju inte direkt jätteskönt, men så mysigt! Med tanke på att jag inte orkar lyfta honom, byta blöja eller trösta honom så är stunderna för amning speciella. Hoppas bara det gör mindre ont snart, både i snittet och i boobisarna!


Idag orkade jag ta mig upp och stå bredvid när Daniel bytte blöja. Jag kunde inte sluta pussa på Lionels nakna gosiga kropp! Alla fjun på kroppen är helt skimrande i färgen! Varken mörka eller ljusa!
Jag hoppas nästan att fjunet på hans rygg aldrig försvinner! Min söta tjockis fjunis!


Alla barnmorskor, läkare och undersköterskor här på Danderyds BB är helt underbara. Har än så länge inte träffat någon som inte varit bra. Alla verkar vara införstådda i just vår situation och de stöttar, hjälper och får oss att slappna av och njuta denna tid. De gör ett fantastiskt jobb!

Nu ska jag gosa med min plutt som somnat så gosigt i min famn!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0