Dags att samla kraft!

Gårdagen var underbar! Vi hann med tre små promenader och fram mot kvällen märkte vi att förlossningen nog var på väg. Ihållande mensvärk och teckningsblödning. Vi ringde till förlossningen som trodde samma som vi :p
Hela natten kände jag denna molande men ganska starka mensvärk. Med värken och teckningsblödning är det inte långt borta nu! Alla jag läser om säger att deras förlossning startat inom ett dygn därefter. Så känns ju lagom pirrigt och spännande! :p
Dagen blir till att äta, vila och titta på måbra-program som Trinny and Susannah! Nä nu måste jag nog börja klocka här hemma, börjar känna tydliga start och stop på värkarna nu! Detta blir kanske sista inlägget innan, vi får se :p
Min mobil används nu endast till sms, knappt det. Så om ni ringer och jag inte svarar är det inte personligt, och betyder nödvändigtvis inte att jag ligger och föder. Jag orkar helt enkelt inte alls prata i telefon! :) Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0