Fördriver tid

Efter en solig promenad bestämde vi oss för att åka till Tyresö för att fördriva tid ute i solen!
Daniel skottade snö från altanen för att tänka på annat, jag åt tårta för att tänka på annat. Haha :p


Jag är extremt osocial och kan inte tänka på annat än Lionel nu!

Pappa och Lena har någon doftgrej på toan här som får mig att vilja spy! Vi hade den under min värsta spyperiod hemma (men aldrig mer igen!) och nu fick jag vidriga flashbacks!
Andra saker jag ej kan tänka, lukta eller titta på är:

Daniels matlådor från jobbet,
Lax, Nuggets, fryspizza, tunnbrödrulle, m.m, min gravidjacka, min vaniljlotion, sköljmedel med doft, Daniels Deo, 3 olika duschkrämer, appear saften, listerin munskölj, serier: cityakuten, revenge mfl.

Haha hoppas vissa av sakerna blir bättre efter graviditeten! I dagsläget får allt detta och mycket mycket mer, mig att må fruktansvärt illa :p







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0