Leo Leo Leo Leo!!!!

Nu vill mamma och pappa att du kommer!!! 
Idag är första gången jag har mensvärk Samtidigt som jag har sammandragningar! Dock är det inget märkbart. Har slutat leta efter tecken på att förlossningen är på gång. Jag märker nog när det startar på riktigt! 
Enligt sista mensens uträkning är det bf imorgon den 3/4 så vi får väl se :P 
Min mamma födde både mig och min bror på dagen men tror inte sånt är ärftligt :)
Ska till min bm imorgon och då ska jag prata om hinnsvepning och igångsättning så jag vet lite hur det kommer bli om jag skulle behöva gå över tiden. 4kg bebis kan jag ju i dagsläget inte undvika då han legat och tjockat till sig :P Mysiiiiis! Men vill ju helst undvika att han närmar sig 5kg! 
 
Men som sagt, får se hur det blir och vad bm säger :)
 
 


Kommentarer
Sarah

Åh Malin! Vad kul att du skriver blogg!!! Skriv ofta och mycket! Jag blir beroende! Haha

Svar: Va kul att du läser den!! :) haha jadå, jag ska skriva massa!!
colorbymalin.blogg.se

2013-04-03 @ 18:54:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0