Lionels drag :)

Nu efter några dagar ser man tydligt vad han fått från vem! En fantastisk känsla att ens barn har fått något från en själv! Så häftigt! Ser fram emot när han blir äldre och man även börjar se egenskaper och miner m. m som kommer efterlikna våra!
Fast stanna gärna så här liten länge länge till! :)

Än så länge har vi gjort dessa underbara upptäckter! :)

Min haka
Daniels mun
Daniels näsa
Mina ögon
Mina ögonbryn
Daniels hår
Mina händer och fötter
Daniels nysningar, nyser Alltid 2ggr!

Vore ju så häftigt om han fick mina ögon, med brun färg! Då är det som att man får det man alltid ville ha! Som liten var det iaf för mig så fascinerande med ögonfärg och jag önskade mig bruna eller gröna :p

Nu ska jag väcka Daniel så han får ta Lionel från min famn :) vi har haft lite gos och mys så Daniel har fått sova lite. Lionel gillar nämligen att vara vaken väldigt mycket på nätterna ;p




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0