Min bebisbubbla

Jag är i min bebisbubbla och jag älskar varje minut av det!
Vi tre
Familj
<3

Ibland ligger jag vaken på nätterna och kan inte sluta titta på mina killar. Jag kan inte förmå mig att sova när jag har en chans där och då att få titta på det vackraste i hela världen!

Efter ett desperat utrop till alla fantastiska mammor i min närhet fick jag nya krafter och tog tag i amningen ordentligt. I början undvek jag det in i det sista då ersättningen fungerade så bra.
Innan Leo kom ville jag verkligen amma, jag kunde inte tänka mig något annat. Efter graviditeten och förlossningen var jag så utmattad och trött på smärtor jag inte kunde styra över, så när amningen gjorde ont skrek hela kroppen efter att få ta den enkla vägen ut. För första gången på 9 månader kändes det som att jag hade ett val, jag kunde avstå smärta, avstå amning.
Efter lite tårar och prat med Daniel och alla fina vänner fick jag tillbaka styrkan. Jag vill inte ge upp amningen!
I och med detta beslut har jag ammat regelbundet och tänkt positivt. Resultatet är att Lionel nu ligger och sover i soffan i sitt nest, efter att jag ammat! Tredje gången jag ammar honom och han blir mätt och somnar!
Vilken känsla!
Älskar!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0