Mjölk med honung

Varannan natt ungefär vaknar jag runt 4-5 och kan inte somna om. Inatt är en sån natt. Var på toa halv 5 och har inte kunnat somna om.
Sitter i soffan med en kopp varm mjölk med honung i och tittar medans det ljusnar ute. Ganska mysigt faktiskt.

Funderar på hur jag ska fördriva denna dag. Tänkte först baka, men det är ju inte min grej. Plus att jag nog inte behöver mer fett på kroppen just nu! Städa som alla snackar om att man ska göra för att få igång det känns sådär. Vill helst inte vara helt död i kroppen om/när förlossningen startar.
Önskar jag var lite mer rörlig så man kunde fördriva tiden med långpromenad och långbad! Vore ju mysigt!

Nu börjar jag känna att det här med varm mjölk kanske inte var det bästa för en kropp som redan känns varm som en bastu! :p

*Spark spark*
God morgon Leo!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0