Sömntutan Leo

Igårkväll gick jag och la mig runt 11 och Daniel satt kvar i soffan med en sovandes Leo.
Jag tokdäckar och vaknar upp kl 04.45 av att de kommer in i sovrummet. Då har Leo sovit i Daniels famn i 6 timmar utan att vakna!
Daniel som ibland är nattuggla satt vaken med honom i famnen hela tiden. Mina mysisar!
Vilket även innebar att jag fick 6 timmars sömn. Lyx :)
Fast våra nätter brukar faktiskt inte vara så jobbiga :p. Sover 2-3 timmar, vaken 30min, sover 2-3 timmar osv hela natten. Sedan brukar vi ta morgon runt 9-10.

Nu är det fotboll på tv. Min bebis sover. Själv sitter jag och bara är. Lustigt hur man kan "sväva" på denna underbara lycka. Precis som när man är nykär. Man bara är, och känner bara massa kärlek!
Min älskade plutt!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0