Väntans tider

Hur ska man kunna tänka på annat än att man snart ska få träffa sitt barn?
 
Varje morgon vaknar jag upp med samma tankar.."Men åååååå ingen bebis inatt heller.. " och "Hur i hela friden ska jag få denna dag att gå" och sist men inte minst "jag orkar inte mer.."
 
Ja jag är verkligen en sprudlande och positiv människa dessa dagar! :P
Men det hör väl till!
 
Gårdagens Ikea hjälpte inte ett dugg, trots att jag vid ett tillfälle fick starka sammandragningar som gjorde ganska ont. Det var när jag skulle demonstrera för mina småsystrar hur jag gör och hur jag ser ut när jag ska ta mig upp ur sängen på morgonen. Råkade lägga mig i en väldigt mjuk ikeasäng så det måste sett kul ut. För dem och för alla andra människor som gick förbi och undrade vem som lagt en gravid flodhäst i en av sängarna! haha
Men man måste ju bjuda på sig själv och skratta åt det när man kan, gråtit över det har jag redan gjort en del så!
 
Idag ska jag ut och vanka fram i solen i en park här i närheten. Får se hur det går! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0