Värkarna försvann..

Vid 17 tiden igår var värkarna regelbundna och kom var 10min. Under kvällens gång stegrade de i styrka och kom allt oftare. När vi la oss runt 23.30 kom de var 5e minut och det gjorde riktigt ont!!
Jag flåsade mig igenom i två timmar och kände mig samtidigt pepp. Nu var det äntligen på gång!
MEN SEDAN HELT PLÖTSLIGT AVTAR DET!
Så nu sitter jag här, kan absolut inte sova, och har bara några enstaka värkar per timme.
Inväntar värkarna och hoppas de kommer tillbaka snart. Sova kan jag ändå inte. Blä!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0