3 mån, vaccin, regnmys och träning!

Ja där har vi vår dag!

Kom precis hem från gymmet och jag är helt slut! 20min kondition och sen är jag död. Igår körde Daniel ett styrkepass med mig här hemma och herregud! Man har verkligen tappat ALLA muskler :p Idag har jag härlig träningsvärk!

Igår/inatt sov Leo 20-08 med två matstopp, ett vid 23 och ett kl 06. Så himla skönt :)

När jag vaknade Imorse till regnet fick jag myskänsla i hela kroppen. Efter så här många dagar med fint väder är det så himla mysigt med regn och rusk! Det underbara ljudet av regnet och allt soffmys dagen har att bjuda på! Love it!

Imorse var vi på 3 månaders koll och vaccination för Leo. Från skratt till gallskrik! Lilla plutten. Gjorde ont i mitt hjärta och fick en klump i magen som tog timmar innan den försvann!
Leo däremot slutade gråta efter 5 min och har mått bra sedan dess :p

Igår var vi, de tre musketörerna, på sätrabadet! Första gången vi var där och det var supermysigt! Leo låg som vanligt och mös och jollrade hela tiden så mamma och pappa kunna sola och även turas om att bada :) Redan badat 3 gånger i år, vilket typ är mer än hela förra sommaren :p
Man har tiden, energin på annat sätt nu, och precis som att lite "kallt" vatten kan avskräcka en nu efter det man går igenom! :p



Gårdagens strandmys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0