Dexter

Så var det äntligen tillbaka!
Som vi längtat! Trodde aldrig att man skulle kunna fortsätta gilla serien efter sista avsnittet säsong 4. Jag mådde dåligt flera veckor därefter! Min bror slutade kolla på serien efter det haha. Förstår honom :p
Men jag fortsatte, och herregud så sjukt bra det är!
Första avsnittet nu på säsong 8 var grymt.

Sedan inväntar vi Breaking bad som kommer tillbaka i juli! Love it! Dock försvann min favoritkaraktär i förra säsongen så får se hur det fortsätter!

Ny ska jag sova, imorgon ska vi äntligen åka till erikshjälpen. Yej! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0