Kan inte se saker längre!

Igårkväll såg vi ett avsnitt i en serie vi följer. Visst, det är en rå serie och alla scener är inte jättemysiga. Men spännande.
Och så igår. Allt blev förstört! Vet inte ens om jag kan fortsätta se!
En kvinna som var gravid blev knivhuggen i magen tills hon dog. Detta var en liten del av hela händelsen, men det var den som fick mig att vilja kräkas! Jag fick så ont i magen och hjärtat! Det var bara så brutalt och fel på alla sätt och vis. Visserligen inte mer magstarkt än seriens andra scener, men detta berörde mig som mamma och det var alltför grovt!
Kunde inte somna därefter. Försökte tänka glada tankar, men usch!

Nä, jag måste börja inse att den här mamman, som alltid älskar serier (även denna) har blivit en riktig mes!

Lena, pappas Lena, har aldrig kunnat se filmer där barn far illa. Har alltid retat henne för detta och tyckt hon varit mesig.
Hon är mamma till 4 döttrar, och har mig och min bror som 2 till. Eh.. Behöver jag säga mer?! Nu FÖRSTÅR jag henne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0