Klippte av mig håret!!

Ja tålamod är inte min starka sida!
Har varit så trött på mitt hår länge nu. Alla säger att det är så långt och fint och jag får inte klippa mig.
Men hur skönt eller smidigt är det med ett långt, tjockt och lite lockigt hår? Inte alls. Och vad händer då, jo man sköter det inte. Och vad händer då, jo det blir tovigt och jobbigt och ostyrigt så man har aldrig utsläppt.

Så igår färgade jag först håret. Gick tillbaka lite till det röda. Men inte starkt rött, mer rödbrunt. Förutom att längderna som väntat blev lite mörkare är jag himla nöjd!

Tog även hemmasaxen och klippte av en decimeter! Haha jag vet jag är knäpp, men fick panik på längden och jag har inget tålamod. När jag vill något vill jag det nu!
Har ändå en moster som är frisör och erbjöd mig en klippning hemma hos henne, men jag kunde inte vänta! Igårkväll fick jag nog och klippte mig själv istället :p
Så idag svänger vi förbi Daniels moster som är här i Liljeholmen , som också råkar vara frisör, och snyggar till kanterna lite :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0