Mitt ärr har blivit lycka <3

Trodde innan förlossningen att alla som gjort kejsarsnitt och sa att de var stolta över sitt ärr ljög. Inte med flit, men att det var något man sa för att dölja något eller för att man ville tro att man kände så.
Men så fel jag hade.

När man väl accepterar att man fick kejsarsnitt istället för vanlig förlossning så känns det så självklart. Jag är så lycklig och stolt över Lionel, Daniel och mig själv.
Jag ser mitt ärr, och ser var min son kom ifrån, och känner ren och skär lycka <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0