SkitCerazette!

På riktigt!
Åt cerazette i 4 år innan graviditeten. Gick under den tiden upp 15 kilo (visserligen behövdes de första 10 av dem!) och trots några små tappra försök var det svårt att gå ner.
Hade även problem med finnar i ansiktet. Hade konstant 2-3 stora finnar på hakan. Vem vill gå runt med finnar i vuxen ålder?!

Iaf. Slutade med dem. Blev med barn.
Finnarna försvann helt och nu efter Leo började jag gå ner i vikt med bara korta promenader och lite bättre mat.
För några veckor sedan började jag med dem igen. Och bang! Först nu ser jag alla kopplingar till de jäkla pillrena!
Har stått helt still i vikt, trots träning och promenader, trots att jag äter bättre nu än vad jag någonsin gjort. Har nu även fått finnar i ansiktet. Igen!

Skiter i att folk säger att man inte går upp i vikt av ppiller, man går upp för att man äter mer. Men nej! För mig stämmer det inte. Jag och Daniel äter samma mat och han rasar i vikt!

Så nä. Nu slutar jag med denna skit så finnarna försvinner och jag kanske kan fortsätta gå ner i vikt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0