Underbara dag underbara barn

Gården var helt fantastiskt! Vi stannade så länge så grabbarna var tvungna att åka och köpa mer mat :p
Jag och Daniel fick en liten badstund medan Ida och Kalle gosade med barnen :)

Vi kom hem runt halv 8 och Leo åt och somnade för natten! Han sov mellan 20-07 med ett matstopp! Hur duktig kan man va?! 2a natten i rad nu, och man blir ju så stolt!

Efter en vecka med träning och 1000kalorier mindre per dag hade jag Imorse vägning. Lagom deppigt. Har gått ner 0.4 kilo. Hade hoppats, och faktiskt räknat med 1kg i viktminskning. Men nopp. Känns som jag står still. Gick ner 5 kilo, och nu när jag äter bättre och tränar mer så står jag still.
Tanken på att gå ner ett halvt kilo i veckan känns som en evighet. Då har jag 32 veckor framför mig. Vill verkligen inte vara i denna kropp längre. Den är inte jag. Glömmer hur jag ser ut och sen ser jag kort och får en chock varje gång. Blä.

Nu ska jag mysa med Leo, då glömms kroppen min :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0