uppdatering!

I torsdags var vi på en mysig middag hos min bror och fru. Slutade med att vi fick böter då vi helt otroligt missade en handikappsskylt!
Dock var rutan lika liten som en vanlig och utan bild. Inte så jättekul iaf. Dumma oss!

Leo har nu i kanske två veckor haft samma tid på sin nattsömn! Han sover numera från 19-20 till ca 07. Vaknar och äter en gång kring 03. Kan knappt tro det är sant :)

Vi har börjat titta på lägenheter i Tyresö nu. Vi har pratat löst om det förut, men inte velat riktigt. Men sedan Leo kom så har man ändrat sig lite :) Slippa all trafik och tunnelbanan. Komma ner i hyra samtidigt som vi får det betydligt större. Längtar! Som vanligt med mig har jag inget tålamod :p från den dagen vi bestämde oss, så vill jag flytta nu nu nu!!!
Är 7a på en lägenhet som vi ska på visning på nästa vecka, men det är ganska populärt område så vi ska nog inte hoppas förmycket!
Men idag ska vi runt och sätta upp lappar också ang byte. Så vi får se!


Och sist men inte minst. Min lilla Lionel. Leo. Leolajnen. Minipappa. Ja, där är några av hans namn :p Han är, så otroligt fantastiskt underbar. Vår lilla kille! Han är såå social, glad och pratar en massa massa! (förutom på bröllop!)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0