Utan Leo

I onsdags var jag och Maja ute och åt här på gatan. Första gången jag gick hemifrån utan Leo!
Var bara borta 2 timmar, kändes lagom :p Var lite småpirrigt innan, men kunde slappna av och njuta av sällskapet, maten och ett glas vin :)

Så konstigt det där. Jag tycker inte Daniel är konstig eller dålig som jobbar eller har varit med vänner nån gång sedan Leo kom, men när det kommer till en själv. Ja då känner man sig som en dålig förälder för att man gör något själv. Känns som att jag sviker Leo om jag vill göra något på egen hand. Fast jag vet att det inte är så.
Vi har pratat mycket om det och jag vill inte bli för "fast" eller "beroende" av Leo. Jag vill kunna vara mig själv också, Malin, inte bara mamma.
Jag vet att om jag aldrig tar det lilla steget, kommer det blir svårare och svårare att göra annat på egen hand.

Så en liten middag med Maja på gatan utanför blev perfekt!
Nästa gång ska vi äta middag på söder :) ja då ska jag ut och åka tunnelbana utan bebis och utan barnvagn. Konstigt! Hehe. Men det får vänta lite till :) Små steg :)


Igår träffade vi Ida, Kalle och Gry som är här från Piteå! Riktig toppendag med grillning, sällskapsspel, två söta bebisar och lite bubbelbad på kvällen!
Vi lånade pappas hus då de är på solsemester nu.
Kl 01 kom vi hem inatt! Minns inte senast jag var vaken så sent! Kände mig helt död Imorse när Leo vaknade. Daniel och Leo gav mig sovmorgon till halv 10 så jag blev en människa tillslut iaf :p

Leo är glad varje dag som vanligt nuförtiden! Gulleplutt!







Hur söt kan man vara liksom?! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0