Vill man så går det

Äta gott, gå ner i vikt och ha barn. Ja vill man så går det!
3 gånger i veckan går vi tillsammans till gymmet. Jag börjar och kör medan Daniel tar en promenad med Leo. Sedan byter vi av och han tränar och jag tar Leo.
På så sätt tar träningen minst tid också.

Vi har även laddat ner en kaloriapp som vi båda kör efter. Blir sjukt motiverad att träna när man har den. Mer träning=godare mat!

De fyra dagar jag inte är på gymmet kör jag Olgas träningsschema.
Tog ett tag i och med snittet, men nu kan jag köra alla hennes övningar i första steget!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0