1700kr för skönare promenader :/

Ja då har jag beställt inlägg för 1700kr. Känns väl sådär! Mindre trevlig utgift inför sommaren, men vad gör man inte! Måste ju kunna vara ute och gå.
Hade en lutning i foten när jag gick, vilket jag misstänkte och förhoppningsvis ska inlägget göra skillnad. Smärtorna i fötter och ben skulle förhoppningsvis bli bra med detta. Knä och höfter visste de inte, kunde vara svag muskulatur, vilket inte låter orimligt efter denna graviditet. Knäna var iaf "okontrollerade" i rörelserna och det skulle bli bättre med rätt träning sa de.
Tur att jag har en pojkvän som är haj på det där med träning och muskulaturer :p

Idag blir det promenad trots att inläggen inte kommer förns om två veckor. Hade början på hälsäcksinflamation så det blir en lugn promenad med tjejerna från mammagruppen! Ska bli trevligt!

Har nu även fått en ni tid till förlossningsläkaren! Denna tid ska jag INTE missa!

Kan även säga att jag efter en veckas bra matvanor sett resultat!
Eller har jag redan skrivit det?
Aja isf skriver jag igen för det känns så bra! :p
2cm mindre midjemått och 2kilo mindre på vågen.
Nu jäklar! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0