Dagens tabbe!

Var idag redo att åka till Danderyd för att träffa läkaren och gå igenom förlossningen. Tar fram lappen för besöket och ser att tiden var igår!! Hur arg kan man bli på dig själv!?!

Så nu får vi boka en ny tid.. Typiskt.

Men för att bättra på dagen åkte jag och Leo till Liljeholmen och tog en fika med bästaste Maja! Hon och jag passade då på att köpa lite nya kläder till sötnosen! Maja är för underbar och ger aaaaaaldeles för mycket presenter till honom! Maja min klippa, min andra hälft under graviditeten när Daniel inte var hemma <3

Sedan var de tre musketörerna på god middag hos Ali och Mahnoush och Leona! Leo fick lego i present! Jätteroligt!

Han har blivit bortskämd vår pojk! Vi som bara köpt begagnade saker till honom. Säng, kläder, leksaker, vagn. Ja typ allt! Men nu har han fått så mycket fina saker och kläder från alla fina vänner så jag vet inte vad! Även jag själv har köpt lite "nya" kläder till honom. Är ju så svårt att hålla sig när man är i butiker :p

Imorgonbitti ska jag till en stegklinik och kolla upp varför jag har så ont. Har haft problem med smärta i hälarna så länge jag minns och misstänker att jag därför belastar fel. Det tillsammans med graviditeten och alla tunga extrakilon har gjort att fötter, hälar, smalben, knän och höfter nu värker som på en gammal tant! Och det går ju inte för sig nu när jag ska komma i form med barnvagnspromenader och träning!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0