Depp och pepp

Idag har jag hatat min kropp mer än någonsin. Hela min garderob ligger utslängd på golvet. Fick för mig att testa vilka kläder jag kunde ha. Det var en dålig idé.
Jag vet att man säger att det är värt allt med kroppen för man fått ett fint och friskt barn, man känner kärlek man aldrig känt, men det tröstar inte alltid.
Jag har aldrig varit såhär stor och jag känner mig otymplig och ful idag.
Efter många tårar men sen mycket pepp från Daniel känns det bättre för stunden. Förhoppningsvis känns det bättre med tiden då vågen och kroppen visar resultat.

Lionel har denna vecka sovit oroligt och varit extremt klängig. Gråter för ingenting från att ha skrattat. Vaknar 2 minuter efter att han somnat. Tappat nattens sömnrutiner. Äter mindre och är allmänt missnöjd.
Lilla plutten. Tyder på att det är pga utvecklingsfasen i vecka 7-8 så vi vet att det kommer gå över, men man tycker så synd om honom när man vet att han är trött men han kan inte komma till ro.
Nu har han äntligen somnat och sovit längre än på hela natten och dagen. 1 timme isträck! Får se när han vaknar denna gång!

Denna fas ska tydligen gå över efter 2 veckor så är bara en vecka kvar, sedan hoppas jag få tillbaka min glada lilla kille :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0