Erikshjälpen eller sol?

Är sjukt sugen på erikshjälpen. Har inte varit där på flera månader och nu är begäret stort!
Jag vill köpa massa skoj.
Kaffekoppar
Tyger till dregglisar framöver
Barnbok eller speldosa
Vinglas
Ramar till min fotovägg som ska utökas
Något fint till Leo

Ja massa som sagt! Men är ändå så fint väder. Man vill ju inte missa solen, vem vet när den riktiga svenska sommaren med moln slår till :p
Daniel har match och är borta större delen av dagen, så idag blir det jag och Leo.
Ja vi får se vad vi hittar på!

Jajuste, igår var vi ju på mammagruppen jag och Leo! Han var störst! Såklart :p men var bara en bebis som var äldre också iofs :p
Hon som höll i det var sisådär. Väldigt tafatt och drog inte igår några samtalsämnen direkt. Märkligt hur någon som ska hålla i sådana träffar inte visar något initiativ? Jaja!
Det var kul att höra om andra förlossningar (även om de hade helt andra upplevelser än mig) och andras bebisar och första tid.
Vi hade otur med förlossningen, men är ändå otroligt tacksam att Lionel är stark. Träffade mammor med bebisar som hade svårt att gå upp i vikt och mammor med bebisar som inte alls tyckte om barnvagnen. Ja skaran av mammor och bebisar var bred och det kändes skönt att få lite mer perspektiv!
Nästa vecka ska vi på vår första barnvagnspromenix jag och två till! Ska bli trevligt!





Första hissbilden haha. Igår på väg mot mammagruppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0