Får man sitta inne och gosa idag?

Innan Leo var dagar som dess nästan ett ångestmoment! Jag ville ut till solen mer än allt! Kunde bli stressad om man kom ut för sent eller om man gjort planer som innebar att man måste vara inne!

Men vad saker och ting ändras när man får barn :p
Självklart är det fortfarande underbart med fint väder och jag är gärna ute.
Men ändå! Nu sitter jag här i soffan bredvid min lilla älskling och vill inte alls gå ut. Vill bara sitta här och mysa. Han har blivit mycket gladare igen och det är extra mysigt att bara vara med honom nu!

Två nätter i rad har han sovit som en prins! Somnar 21.30 och sover till 7-9 på morgonen med bara ett nattmål!
Imorse vaknade jag som sagt till och med innan Leo!
Sedan följs den vanliga morgonrutinen: Han äter, blir jätteglad, myser och leker i en timme för att sedan ta en liten powernap i soffan.

Efter den fruktansvärda graviditeten och förlossningen kan jag knappt tro att det är sant att man kan få ett barn som är så lugnt och tryggt!
Älskade Lionel <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0