Glad midsommar

Så har vi firat midsommarafton. Brukar vara årets bästa dag, efter julafton, men i år var det annorlunda. Eller, det var såklart mysigt som alltid, vi firade hos min familj i Tyresö. Men det är som att Lionel är mitt största nöje. Maten, familjen och femkampen spelade mindre roll i år.
När kvällen närmade sig ville jag bara hem. Nu är jag visserligen alltid väldigt hemmakär så det är inget konstigt :p
Men så när alla skulle bada bubbelpool ville jag alltså åka hem! Jag är officiellt den tråkigaste i familjen :p
Men jag gillar det :) Och jag gillar våra kvällsstunder med Leo här hemma <3







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0