Greys Anatomy

Daniel är iväg på min brors svensexa och det känns jättekonstigt att inte ha honom hemma! Maja är här och vi har haft lite picknick och nu kollar vi på första säsongen av Greys Anatomy :p Himla mysigt! Maja fick just Leo att somna :) känns bra då hon kommer spendera mycket tid med honom framöver! <3

Men trots allt mys så saknar jag Daniel! Första gången han är borta en hel dag och kväll sedan Leo kom och det känns ovant! Men ack så mysigt det är med saknad ibland! :p

Leo har varit en guldklimp hela dagen och sovit bra trots värmen <3








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0