Hjärtat i halsgropen!!!

Vi har haft en del inbrottsförsök i källaren i vårt trapphus, samt många grannar som haft folk som känt på deras dörrhandtag på kvällar. I och med detta blev jag lite extra nojjig över att ha låst ytterdörr. Daniel är dock lite dålig på att låsa efter sig när han kommer hem så jag får ofta påminna eller gå och dubbelkolla innan jag går och lägger mig.

Igårkväll var Daniel på bio och kom hem sent. Vi gick och la oss.

Imorse när jag gick upp stod vår ytterdörr öppen!! ÖPPEN som på glänt!
Jag höll på att dö! Här bor vi med ett barn! Vi sov hela natten med vidöppen ytterdörr!! Tankarna på vad som kunde hänt! Visst vi bor i en lägenhet i en port, och efter inbrottsförsöken byttes koden till porten. MEN känner mig inte tryggare för det med att sova med öppen dörr om man säger så!

Nä. Fy det var obehagligt! Gissa om Daniel kommer vara noggrannare i fortsättningen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0