Jag och Leo solo

Idag började Daniel jobba och jag och Leo hade vår första dag!

Denna dag har vi upptäckt

*att Leos händer smakar väldigt gott, han vill äta på dem mest hela tiden!

*att man måste hjälpa honom att sova för allt är så spännande nu så han vill helst vara vaken hela tiden. Vilket resulterar i en trött och grinig Leo!

*att Babblarna är jätteroliga att titta på

*att babysittern äntligen är rolig


Inatt kommer förhoppningsvis Leo sova gott. På bvc tipsade de om att få Leo att sova mer på dagen så han är vaken på kvällen och sover på natten.
Senaste veckan har han som sagt varit vaken mest hela tiden. Sover aldrig mer än en timme. På dagarna är han så trött så jag vet inte vad, somnar hela tiden men vaknar igen efter 5-30 minuter.
Men idag så har jag alltså lurat honom med alla knep för att han ska sova. Promenader och mys i bärsjal och har faktiskt fått resultat. Sovit 1 timme per gång idag.

I och med hans nya upptäckter har han mellan somnade och gråt idag varit väldigt glad och skrattat massor! Det värmer i hjärtat och får en att orka med de mindre roliga stunderna.
Lilla hjärtat mitt, inte lätt att vara liten alla gånger :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0