Jag svettas ihjäl!

Jag hatar vår lägenhet! Från att ha älskat den till att störa mig alltmer!
Läget är ju fantastiskt, och att vara mammaledig här är perfekt. Nära till natur, nära till mataffärer och fik. Nära till Liljeholmen.
Men lägenheten i sig.
Den är så otroligt varm! Vår tv ger även den ifrån sig för mycket värme så det går typ inte att ha på. Sedan har vi min krypfobi som gör att vi inte kan öppna fönstren i sovrummet och ena sidan av vardagsrummet.
Då återstår bara fönstren ut mot vägen. Jag har väl blivit kärring sedan jag blev mamma, men jag stör mig nu skitmycket på tunnelbanan som åker förbi hela tiden. Och bilarna som kör förbi som galningar! Fast det är 30-väg!
Sedan har jag en son som i två dagar nu bara velat sova i min famn i bärsjalen på dagarna. Mm det blir ju lagom varmt!
Så just nu skulle jag byta ut vår lägenhet om jag kunde!

Över till något positivt. Min lilla älskling sov hela natten igår :) från 22 till 06! Och då ville han bara ha mat för att sova vidare till 10! Lyx!

Nu blir det ett avsnitt The Wire och sedan sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0