Nephrotoma appendiculata

Ja så heter det läskiga flygfä som kom in i lägenheten idag! Blandning mellan en harkrank och en geting! Ja nu hör ju hur vidrigt det låter!
Vi var ju självklart tvungna att googla vad det var för typ av monster.
Nephrotoma appendiculata
Usch!

Insåg idag att vår nya duschcreme luktar samma som den äckliga toalettdoftgrejen vi hade under min spytid! När minnet ploppade upp fick jag kväljningar!!
Nä, den åker i soptunnan på en gång!
När ska dessa lukt och smakminnen försvinna?!
Tur att jag har en bebis som luktar mumma som jag kan sniffa massa på! :p

Idag var jag och Leo och tittade på Daniels pojkar som hade match! Daniel fick visa upp Leo för alla nyfikna föräldrar och Leo visade sitt bästa jag :)
Ja, om några år kommer jag kanske sitta där och heja på när Leo spelar match :p







Kommentarer
Olli

Hallå lägg ut en bild på er vagn!! Vad har ni för någon?

Svar: jag vet faktiskt inte vad det är för märke :P Köpte den av några vänner. Allt jag vet ocg bryr mig om är att den är svart och funkar bra :)
colorbymalin.blogg.se

2013-06-09 @ 10:07:26
URL: http://www.mamiolli.bligg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0