Semester!!

Idag jobbade Daniel sista dagen! Ska bli mysigt med 4 veckor tillsammans :)
Denna månad då han jobbat har gått jättebra. Nu har vi visserligen en väldigt glad son, så det har varit få dagar han varit grinig så det blivit jobbigt.
Har hunnit med många "första" denna månad.

*Första gången jag åker tunnelbanan själv med Leo

*Första bussresan själv med Leo

*Första bvc tiden själv med Leo

*Första gången jag är en smått stressad förälder över att Min bebis skriker på tunnelbanan :p

*Första badet och första lässtunden

*Första gången jag sover på mage sedan vecka 21 :p


Ja, det har varit en bra månad på många sätt :)
Nu blir det en ännu bättre!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0