Spy i hissen!

Idag när jag och Leo kom hem så var det något som spytt ner hela hissen!! Så jäkla vidrigt!! Jag hoppas verkligen det var ett barn som inte vet bättre för vilken vuxen människa spyr i en hiss i ett höghus utan att torka upp?!?!?
Tur att vi bor på första våningen så vi kom hem iaf!

Idag innan spyincidenten var jag och Leo på mammagruppen! Trevligt precis som sist! Utanför bvc stötte vi på Leos morfar som var i krokarna så då blev det en fika och lite morfarmys :)

Jag tror det är tänder på g hos min lilla älskling :( han verkar ha ont, dreglar så mycket så han sätter saliv i halsen, och tuggar på sina händer. Min plutt! Lite väl tidigt tycker jag, han får ju inte ens ta Alvedon :/
Plus att jag inte kan sova, vaknar hela tiden av att jag hör, och ibland tror mig höra, att han sätter i halsen! Det är svårt att inte få panik kan jag säga! Speciellt när han verkar bli rädd av det också! Han kan inte spotta ut allt överflöd så vi försöker ha honom på på sidan, men han hamnar alltid på rygg på nätterna ändå. Får nog försöka bunkra upp ett skydd inatt så han ligger kvar på sidan.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0