Rockabilly!

Ikväll är det vinmys :)
Efter en underbar middag avslutas kvällen med vår favorit Salice Salentino :)
Imorgon har jag och Leo träff med Maja! Vi hoppas på fint väder så vi kan göra något mys ute!
Har beställt klänningar nu till min brors bröllop. 50-talstema /Rockabilly är det som gäller!
Han och hans brud (brud som i fru, inte gettobrud haha) kommer vara såå snygga! Dock blir det svårigheter med temat för vissa gäster. De som nyss fått barn och har en oigenkännlig kropp med för många extrakilon. Gäster som jag med andra ord! Haha
Har ingen större lust att köpa en dyr klänning (för ska det vara en riktig 50-talsklänning så kostar det en del) som jag sen inte kommer kunna ha. Men har såklart en lösning på det.
Har beställt 4 klänningar från en hemsida, testar vilken som passar bäst, har kvar prislappen och hoppas på att jag inte får en spya på mig! I värsta fall får jag behålla den och sy in den när jag gått ner i vikt :p
Skitsnygga röda 50-talspumps och kuvertväska hittade jag på tradera för sammanlagt 100kr inkl frakt. Helt klart ett kap! Och de kan jag dessutom använda fler gånger!
Helt galet att min kära bror ska gifta sig!
Är otroligt glad för hans skull. Han har hittat sin perfekta hälft <3D
Måste börja slipa på ett tal har det slagit mig! Jag har varit i min bebisbubbla och inte alls tänkte på det! Men sen kom jag på att jag ringde min bror för ett år sedan när jag var på några vänners bröllop. Allt var så vackert och hennes systrar höll så fina tal. Så jag ringde min bror på pickalurven och sa att han Måste hålla ett fint tal på mitt bröllop om jag någonsin gifter mig!
Ja, så nu kan jag ju gärna inte skippa det här med tal själv :p
Men jag kommer nog på något bra! :)
Nä, nu är det fortsättning på The Wire. Skål och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0