80 mil kärlek!

Och lite därtill!
Imorse åkte vi hem från Piteå. Morgonpigga och pratglada som vi är sitter vi och babblar på som vanligt, stannar på McDonalds för att ta en frukost. Då upptäcker vi att vi är i Luleå!!
Vi har alltså åkt åt helt fel håll!!
Sådär, då blev resan 1 timme längre hem!! :p
Ungefär 11 timmar senare när vi närmar oss Stockholm, inser vi att vi glömt sätta på radion, eller annan musik.
Ja, brist på samtalsämnen har vi då inte!
Ska inte skriva ett inlägg om hur mycket jag älskar Daniel. MEN.
Gud vad jag älskar Daniel! Jag älskar all vår tid tillsammans och att vi efter flera år fortfarande pratar och skrattar och kör fel och bilar i flera timmar med massa mysigt prat <3

Lionel var fantastisk både resan upp och ner! Vår guldklimp <3
Hela resan hem, 80 mil och lite därtill fylld med kärlek!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0