Bra saker!

Lionel sov inatt 4 timmar i sträck inatt, vaknade sen och åt och sov vidare 3 timmar! Så vi fick sova från 12 till 7 med bara en matpaus. Skönt!

Idag sov han när vi åt lunch så vi fick äta en lugn och mysig lunch tillsammans. Vardagslyx!

Jag kan knäppa alla knappar på en tunika jag köpte förra veckan, och då kunde jag inte göra det. Alltså har min mage blivit liiiite mindre!

Idag köpte jag lite till mig själv, en mysig lotion, mascara, hårfärg och vårskor. Underbart att kunna unna sig!

Idag tog jag vagnen i rulltrappan, första gången nu med Lionel. Fått för mig att det ska ha gjort ont i snittet innan, men det gick ju jättebra!

Idag klippte jag Daniels hår, och det blev sjukt snyggt! Ja för att inte vara frisör alltså!

Och sist med inte minst! Lionel har varit världens gladaste idag. Imorse låg han och jag och sjöng Disneylåtar i en timme!
Sedan några dagar tillbaka pratar han massor, och enligt mitt tycke så sjunger han också :p





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0