Idag

Idag saknar jag amningen. Oftast tänker jag inte alls på det, och det går så bra med ersättningen så jag ångrar inte vårt beslut. Men ibland kommer det stunder, då jag kanske undrar hur det hade varit om det hade fungerat. Upplevde ju aldrig den där mysfaktorn med det, men jag vet ju hur andra beskriver det och jag kan verkligen ana.
Men men, även om han inte ammas så verkar han nöja sig med det näst bästa, att gosa och somna i min famn :)
Tack vare mina extrakilon är jag nog himla mjuk och gosig nu :p
 
 
 
Idag är även en dag fyyyyyyyyyylld med kärlek! Spenderat hela dagen för oss själva idag, bara myst och myst! 
Lionel är så söt så jag dör och ibland känns det som att hjärtat ska explodera av all kärlek till mina killar :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0