långpromenad!

Kom just hem från en promenad på 1 timme! Jag är helt död i hela kroppen! Var kanske lite väl långt att gå, men så mysigt väder och man vill ju inte vara inne!

Idag köpte jag lite kläder! Känns super! Kommer ju inte direkt i mina gamla kläder och gravidkläder hade jag inga. På slutet hade jag två tajta bomullsklänningar. Men nu efter graviditeten är det inte lika kul med tajta klänningar som framhäver magen som ej är gravid men ändå stor :p

Så, 4 nya klänningar och en jeansjacka i min nya stora storlek. Min gamla är i stl 36 och jag kommer inte riktigt i den!

Har gått ner 13 kilo och det både låter och känns fantastiskt. Tills jag tänker att "jaha, då är det bara 20kg kvar"
Just nu känns 20 kilo väldigt mycket. Har som mål att i slutet av maj ha gått ner 17 kilo, för då är jag halvvägs med "bara" 17 kilo kvar.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0