May. 26, 2013

Vi har haft 3 dagar i Piteå nu och det har varit underbart! En riktig minisemester. Dock slog hemlängtan för mig till starkt och plötsligt :p
Så imorgon åker vi hem igen! Blev en kort visit, men jag har alltid varit väldigt hemmakär, och när hemlängtan kommer är det svårt att stå emot! Speciellt nu med Lionel. Skönt att vara hemma i sitt och i sina rutiner.
Men, idag njöt vi till fullo, åkte till vattnet och solade och grillade korv! Både Lionel och Gry sov och hade det mysigt! Nu är vi hemma och har mer Bebismys, ätit blåbärscheescake som jag och Daniel bakade igår, och ska snart äta grillat med egengjord potatissallad! Ja livet i Piteå är då bra!
om det inte vore för myggen skulle jag nog kalla det för idyll! Ha nära till allt, mycket vatten, hus, stor tomt, hund. Ja typ mitt och Daniels drömliv!
Ligger dock liiiite för långt bort :p och har alldeles för mycket mygg! Igårkväll hade vi en liten grillfest här med Ida och Kalles vänner, och jag och Daniel blev som vanligt helt uppätna! Idag kliar hela kropparna! Fy fy fy!!
Ska bli skönt att komma hem och slippa dessa blodsugande djur!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0