Men åh!

Imorse åkte vi till Ikea för att köpa en hink till badrummet för alla blöjor. Vi var där till öppning för att slippa massa folk, och det gjorde vi ju. Sedan passade vi på att storhandla på Willys.
Nu är vi hemma, har packat upp all god mat och ska inviga hinken! Men icke!
Vi köpte en sak på Ikea. En! Och ändå lyckades vi glömma den på bandet! Snacka om att man är tankspridd nu! :p allt kretsar kring Lionel :)

Så imorgn blir det en ny tripp till Ikea för att hämta vår blöjhink :p

Idag körde jag för övrigt vår "nya" bil för första gången! Jag var inte direkt körduglig under graviditeten hehe.
Fina braiga Otto! Han går finfint!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0