Morgonpigga Lionel

Igår sa jag: Tänk snart kommer vi vakna av att han ligger och pratar i sin säng på morgonen, va mysigt!
Ja för han pratar för fullt nu när vi gått upp på morgonen. 
Imorse vaknade jag för första gången till hans joller! Otroligt mysigt och plötsligt känns han så mycket större :P
Det är skillnad på att vakna till gråt eller grymtningar och att vakna till glatt prat :)
 
Sen hade han ju kaaaaanske kunnat vakna lite senare, men ok, vi startar dagen klockan 6 idag. Kan vid detta laget konstatera att Lionel är väldigt morgonpigg. Har vi tur får vi sova till 7! Men å andra sidan sover han duktigt på nätterna så man är relativt utvilad. 
 
I förrgår la vi honom kl 22 och då vaknade han halv 7. Igår la vi honom kl 21 och då vaknade han strax före 6. 
Med andra ord blir det till att lägga honom lite senare ikväll igen! Men det är inte alltför lätt. Han sover ju oftast lite när han vill och man vill helst inte väcka honom hålla honom vaken om han vill sova redan vid kl 20 eller 21.
 
Idag ska vi till Tyresö och träffa min mamma och moster. Min moster har 3 barn varav den yngsta är 5 månader, så det skiljer inte alls mycket mellan honom och Lionel :P Det är ju mina kusiner, men vad de "blir" till Lionel vet jag inte. Googlade upp syssling och pyssling men det var det inte. Tror helt enkelt inte att det heter något. För honom blir de helt enkelt mammas moster och mammas kusiner. :)
Kommer bli en mysig dag! Sedan ska Daniel på fotboll ikväll och Maja kommer hit <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0