Nej jag har inte en bebis i magen :p

Idag var vi på mitt jobb och hälsade på! Det var så kul att träffa alla! Men alldeles för kort stund, nästa gång får bli en heldag :p

Därefter åkte vi till Daniels jobb. Herregud vilka söta barn! Daniel var iväg med sin chef en stund och jag omringades av barnen som var ute.
"Är du Daniels fru? "" Hallå kom alla, Daniels fru är här, kom! "
Haha så himla söta. Roligt att jag var mer poppis än Lionel :p
Därefter fick jag frågan av 3 barn som tittade på min mage :
" Har du en till bebis i magen? "

Haha tji fick alla som påstår att jag är "smal" och fin nu! Barn är alltid ärliga!

Vad ska ni äta till middag? Själv tänkte jag äta ett salladsblad!
;)

Nä men som sagt, så otroligt söta barn och det märktes hur mycket de älskade Daniel! Han fick kramar av alla och de blev alldeles till sig att han kom på besök :p
Jag fick knyta skorna till en av pojkarna, mys! Och en annan pojke sa att man har stor mage efteråt, för det har hans mamma också och hans lillasyster är 3 veckor. "Men sen blir magen platt" hehe. Söt, ville nästan ta med han hem!
Tänk när Lionel är så stor!! Galet!

Idag hade vi lite nackträning med Lionel! Han är så duktig och man blir ju så stolt!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0