Nu jäklar!

Ja nu är vi igång med bra mat och promenader! Måste fortfarande gå ganska korta sträckor, har nämligen börjat få ont i höften, knän och fötter efter våra långpromenader! Kropp som en riktig kärring! ;)

Har även fått hem Olgas bok nu, Träning för nyblivna mammor. Har bara bläddrat igenom lite, men den verkar bra!

Så, 20kilo fläsk bort, here we Come! :p


Idag hade vi världens mysigaste picknick vi tre. De tre musketörerna! Vad jag älskar min lilla familj :)

Nu sitter jag och shoppar på tradera!
Nu när man vet vilka plagg man gillar på Leo och vilka som är skönast har jag insett att han faktiskt behöver påfyllning i nästa storlek! Det är med lite sorg han nu växer ur storlek 56 för han har så många fina pyjamaser som jag köpt från tradera och som han fått från Maja. Pyjamas är med andra ord mitt absoluta favoritplagg på honom :p Han är liksom så söt i dem, trött och mysig med blöjrumpa och tjocka gosiga ben och armar!
Så nu köper jag mer till hans nya storlek 62!!!

Imorgon ska jag på mammagruopen för första gången! Ser verkligen fram emot det! Vet dock att snittåldern här i krokarna är typ 35 så vi får se! Men ändå kul att träffa lite nya människor och se om Lionel hittar några kompisar :)

Jag för några år sedan hade avskytt tanken på att gå dit. Träffa nya människor helt själv! Men sedan jag träffade Daniel som är världens socialaste har även jag "lärt" mig att vara öppen!

Man brukar säga att vänner inte växer på träd, men jag håller inte med! Så länge man är öppen!
Jag har träffat många fina vänner bara senaste åren.
Som underbara Ida! Vår Piteåvän :)
Hon jobbade extra på mitt jobb i några månader. Öppnade mina ögon för erikshjälpen och blev en vän för livet! Hon flyttade hem till Piteå och vi har nu redan varit där två gånger och i vinter åker vi till thailand tillsammans med våra karlar och nu våra söta bebisar som roligt nog är lika gamla!

Så med det sagt, så ser jag fram emot mammaträffen!

Nu blir det middag. Grillat!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0