Piteå!

Nu har vi handlat allt inför Piteå! Bland annat 2kg godis till färdkost ;p
På torsdag åker vi upp till våra vänner Ida och Kalle och deras dotter Gry! Gry är 3 veckor yngre än Lionel och är supersöt! Ska bli såå kul att träffa henne!

Jag har påbörjat packningen och blir helt pirrig. Första gången vi packar som familj. Vår första lilla resa tillsammans!
Jag har valt Lionels kläder fram och tillbaks för att hitta perfekta outfits :p Igår fick han en ny keps av oss och den ska definitivt med! Vår tuffa kille!!


När vi kommit hem från Piteå ska jag köra igång med träning lite mjukt. Då har det gått 7 veckor typ. (imorgon blir Lionel 6 veckor!! Yeeej!)
Funderar på att beställa Olga Rönnbergs träningsbok för mammor. Vet inte om det är onödigt, men känns lättare att ha kvar motivationen om man verkligen har något/någon att följa. Hon säger även att hon gick upp 30kilo under sina graviditeter, så det känns som att det skulle kunna passa mig med min överväldigande 34kilo plus!
Med 1 kilo i viktminskning per vecka har jag gått ner mina kvarstående 20kilo på ca 5 månader. Känns som ett rimligt och hälsosamt mål.
Jag har aldrig tränat regelbundet i längre perioder förut, men har inte haft motivationen, men nu känner jag på varje promenad att jag vill ta ut mig mer. Det blir en spännande sommar och höst och jag kommer hålla uppdaterat här hur det går!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0