Plötsligt händer det!



Ny klänning, jättefin upptill men konstig längd så den kändes lite tantig.. Får nog ta och sy upp den lite!
Sitter äntligen med färg i håret!
Utväxt med gråa hårstrån som kom under graviditeten. Vet inte om det är pga hormonerna eller vad, men ploppade upp en hel del silvriga hårstrån iaf :p
Dessa tillsammans med min fula utväxt ska nu färgas bort! Samma färg som innan blir det!


Lionel.
Plötsligt händer det!
Igårkväll nattade vi Lionel runt kl 22 och han sov ända till kl 4!
6 timmar i sträck. Vår stora pojke! Får se om det var en engångshändelse eller om han börjar få in nattsömnen nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0