Raderad text!

Hatar att skriva inlägg från mobilen. Skrivit ett långt inlägg men kommer åt backa - knappen två gånger och då lämnas sidan och texten är borta!!

Så istället blir det korta drag!

Jag och Leo har morgonmys i soffan. Efter två kaskadspyor på pappa i sovrummet tog jag ut Leo på en tupplur i min famn i soffan istället!

Inatt var första natten sedan födseln som Lionel sov hela natten förutom sina två matstopp vid 03 och 05. Han har ju haft problem med slemhinnorna i näsan sedan dag 1 och har haft väldigt svårt att sova på nätterna. Tydligen jättevanligt hos bebisar första tiden. Men ändå jobbigt.
Han har kunnat vakna väldigt ofta och när han väl sovit har han andats väldigt ansträngt. Jobbigt för både han och mammahjärtat.
Men inatt iaf, äntligen!
Märkte redan igår på dagen att han andades lättare genom näsan så förhoppningsvis har de börjat bli bättre nu.
Skönt för både han och oss om han får sova ordentligt mellan mattillfällena på nätterna.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0