Soooool!!

Strålande sol och värme!! Vad ska man hitta på idag då?!
Man vill ju bara vara ute, men är ju fortfarande lite begränsad fysiskt så långpromenad eller picknick är svårt. Kanske ska köpa mig en liten solstol?! Ja det får vi nog göra idag, så vi kan börja hänga ute i solen :p
Testade i helgen att ha picknick. På marken! Gick inte alls bra för min del! Hehe.
Kanske tar en tripp till pappas hus. Ingen är hemma men skönt att bara sitta där i solen.
Båda mina killar sover.  Jag är helt klar för dagen och funderar på att snart väcka dem båda med lite pusskalas!
Igår fick vi träffa lilla söta Charlie! Så liten och pluttig! Lionel kändes som en björn bredvid :p Men söta var de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0