Synda med snus?

Måste skriva av mig.
Jag lyckades sluta snusa för snart 3 år sen ungefär. Det var mitt tredje försök men gick faktiskt ganska bra när jag väl bestämde mig. Slutade i samband med en resa till Tunisien. Där var man distraherad och upptagen med annat än att tänka på snus, och när väl abstinensen blev för tung satte vi oss på ett café och rökte vattenpipa. Gott och lugnande!

Men, från att vara snusfri och bekymmersfri kring det så började en tanke gro i mig under graviditeten..
Snus..
Snus
Snuuuus
SNUS!

Jag skulle ju aldrig i mitt liv tagit en snus medan jag hade Lionel i magen. Kunde inte förstå varför detta sug satte sina klor i mig! Har ju hört om cravings under graviditeten men hallå?!

Ja iallafall.
Nu sitter jag här, med ett sug som snarare känns som abstinens.
Blir inte lättare av att Daniel har en snusdosa på bordet framför mig.
Vill nästan gråta en skvätt, så illa är det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Morsbarn.blogg.se

Skriver av mig om allt och inget. Oftast när jag är frustrerad över något eftersom när allt är tipptopp har jag inte tid eller behov av att "prata" av mig haha

RSS 2.0